A A A K K K
для людей із порушенням зору
Тростянецька селищна територіальна громада
Вінницька область, Гайсинський район

Робота із  зверненнями  громадян Тростянецької селищної ради за І півріччя 2019 року  

Дата: 22.07.2019 14:52
Кількість переглядів: 514

Фото без опису

       Організація роботи із зверненнями громадян у виконкомі Тростянецької селищної ради здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348.

            Згідно вимог чинного законодавства України, Інструкції з діловодства по роботі з документами по зверненнях та затвердженої Тростянецьким районним  архівом Номенклатури справ, у 2019 році документи селищної ради по зверненнях веде відділ правового забезпечення та адміністративних послуг,  на який покладено відповідні обов’язки.

          Тростянецькою селищною  радою створено необхідні умови для забезпечення права громадян на звернення, визначені пріоритетні завдання по забезпеченню своєчасного, неупередженого і об’єктивного вирішення порушених у зверненнях проблемних питань. З  метою вдосконалення організації даного напрямку роботи, проаналізовано стан виконавської дисципліни, рівень взаємодії між відділами селищної ради при спільному розгляді пропозицій, заяв та скарг громадян.

      Відділом правового забезпечення та адміністративних послуг селищної  ради забезпечено належну реєстрацію звернень, всі звернення повністю укомплектовані в справи відповідно до вимог чинного законодавства.

         Звернення, що надходять до виконкому селищної  ради, розглядаються керівництвом і надаються відповідні доручення виконавцям. Авторів звернень завжди повідомляють про результати розгляду.

Відділом правового забезпечення та адміністративних послуг селищної ради щоквартально проводиться аналіз роботи із зверненнями громадян, які надійшли до ОТГ. Так, впродовж першого півріччя 2019 року такі  питання слухалися на засіданнях виконкому та сесії, приймалися відповідні рішення:

 Для інформування населення громади в приміщенні Тростянецької селищної ради та адмін. приміщенні  колишньої сільської ради с.Демидівка розміщені стенди із роздрукованим текстом Закону України «Про звернення громадян» (із змінами), а також на окремих інформаційних стендах розміщено графіки прийому громадян, як посадовими особами селищної ради, так і особами вищого рівня різних форм підпорядкування, які поновлюються у відповідності до внесених змін.

       Відповідно до затверджених графіків селищний голова та посадові особи  побували на виїзних прийомах у селі Демидівка, на яких жителі громади  мали можливість вирішувати свої проблемні питання безпосередньо на місці.

        За результатами розгляду звернень, що надходили на особистих прийомах    громадян,  слід відзначити, що вони розглядалися своєчасно, без порушень термінів, установлених законодавством. Не допускалося надання неоднозначних, необґрунтованих, неповних відповідей на звернення громадян. Керівництвом ОТГ приділяється особлива увага  вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди,  громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, учасники АТО, які потребують соціального захисту та підтримки.

        Протягом першого півріччя 2019 року до селищної ради  всього надійшло 274 звернення від громадян, з них: 241 письмових та 33 усних. Порівняно з відповідним періодом 2018 року на 46 звернень більше. Більшість письмових звернень, які надходять- звернення, які потребують розгляду на сесії селищної ради або на засіданні виконавчого комітету. В такому випадку заявникові надається роз’яснення щодо термінів розгляду його заяви в день, коли заявник її подає.

За формою надходження усі звернення були первинні. За видами : 268 звернень класифіковані як заяви (клопотання), 6 як скарги. Колективних звернень – 8, в них підписів - 48. Повторних звернень не зафіксовано.

Звернення за перше півріччя 2019 року надійшли від наступних категорій громадян:

•             учасників війни – 4,

•             дітей війни – 12,

•             учасників бойових дій (АТО) – 21,

•             ветеранів праці – 11,

•             інвалідів І- ІІІ груп – 17,

•             багатодітних сімей – 13,

 

За соціальним станом авторів звернення поступали від:

•             пенсіонерів – 154,

•             робітників – 11,

•             селян –3,

•             працівників бюджетної сфери – 22,

•             підприємців – 11,

•             служителів релігійних організацій – 2 та інші.

У зверненнях були порушені такі питання: аграрної політики і земельних відносин – 57 (за 2018 рік – 78), транспорту і зв’язку - 3 (за 2017 рік - 2 ), соціального захисту  – 74 (за 2018 рік - 75 ), комунального господарства та житлової політики – 79 (за 2018 рік – 54 ), екології та природних ресурсів – 5 (за 2018 - 10), дотримання законності та охорони правопорядку – 11 (за 2018 рік - 9), сім’ї, дітей, молоді – 4(за 2018 рік - 5), освіти, наукової діяльності – 2 (за 2018 рік - 3) та інші.

           Як і раніше, за допомогою до виконавчого комітетуТростянецької селищної ради зверталися найменш соціально-захищені категорії населення, особи похилого віку, громадяни, які значною мірою втратили здоров’я і працездатність, учасники АТО, діти-інваліди, одинокі матері, постраждалі під час зливових дощів та ті, що потребують соціальної підтримки.    

        Звернення щодо надання матеріальної грошової допомоги вирішувалися згідно з Програмою соціального захисту окремих категорій населення Тростянецької селищної об’єднаної територіальної громади на 2019 рік, затвердженою рішенням  14 сесії 7 скликання від 21 грудня 2018 року. Таких звернень за перше півріччя 2019 року  поступило 47. Селищною радою було виділено грошову матеріальну допомогу в сумі 143866,00 грн. громадянам, які опинилися в складних життєвих обставинах у зв’язку з хворобою і потребою лікуванні та скрутним матеріальним становищем  та в сумі 11 000,00 грн. учасникам АТО для вирішення соціально-побутових питань (4 заявники). 

            За перше півріччя 2019 року на поховання 4 осіб  працездатного віку, які на момент смерті були безробітними, виділено кошти на загальну суму 13000,00 грн.( 10000,00 грн на поховання учасника бойових дій, учасника АТО ). Всього надано матеріальну допомогу на загальну суму 167866,00 грн.

       В результаті розгляду всіх звернень 231вирішено позитивно, на 31 надано роз’яснення, 5 звернень направлені для розгляду до компетентних органів. 7 звернень знаходяться на розгляді. Порушень щодо  термінів розгляду звернень не було.

На особливому контролі у виконкомі селищної ради перебуває питання звернень громадян пільгової категорії. Такі звернення, згідно з вимогами чинного законодавства розглядалися першочергово, всі прохання були задоволені. Скарг від населення на роботу посадових осіб виконкому селищної ради за  2019 рік не надходило.

    За звітний період відділом правового забезпечення та адміністративних послуг селищної  ради видано довідок  різного характеру  - 1036 шт.,видано 195 рішень селищної ради та її виконавчого комітету,опрацьовано–1513 листів вхідної кореспонденції. Працівниками селищної  ради постійно ведеться роз’яснювальна робота, надаються консультації.   

    Систематично наповнюється сторінка веб-сайту Тростянецької селищної ради. Так, за перше півріччя 2019 року розміщено 261 статтю та оголошень, які відображають життя та діяльність громади. В засобах масової інформації 1 раз в місяць випускається номер «Новини Тростянецької  об`єднаної територіальної громади», в якому також висвітлюється життя Тростянецької ОТГ,розміщуються матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян. Доводяться до відома громадян графіки особистих прийомів.

Таким чином, враховуючи те, що рівень роботи із зверненнями громадян є важливим чинником довіри людей до органів місцевого самоврядування, діяльність Тростянецької селищної ради ОТГ спрямована на об’єктивний, всебічний розгляд звернень громадян, дотримання термінів їх виконання та вирішення порушених у зверненнях питань.

Робота зі зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних напрямків діяльності селищної ради та перебуває на постійному контролі в селищного голови.

 

 

 

 

               


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь