A A A K K K
для людей із порушенням зору
Тростянецька селищна територіальна громада
Вінницька область, Гайсинський район

Дистанційні форми обслуговування громадян в Пенсійному фонді України

Дата: 13.02.2020 08:25
Кількість переглядів: 595

        

  Пенсійний фонд України активно впроваджує дистанційні форми обслуговування громадян, які сприяють відсутності виникнення потреби особистого відвідування сервісних центрів, що дає можливість уникнути черг та значно мінімізувати часові витрати як громадян, так і працівників пенсійної служби.

     Сьогодні можна отримати весь спектр пенсійних послуг – від інформаційних до призначення пенсії – не лише у сервісних центрах пенсійного фонду України, але й безпосередньо у себе вдома та у зручний час, лише зареєструвавшись на Веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/

  Нова модель звернення громадян за призначенням пенсії в «один дотик» через веб-портал електронних послуг Фонду передбачає:

подання документів для призначення пенсії дистанційно в електронному вигляді (заява та копії документів, завірені електронним підписом);

після прийняття рішення про призначення пенсії повідомлення про необхідність звернення до сервісного центру за отриманням пенсійного посвідчення.

  Сервіс призначення пенсії в «один дотик» є однією зі складових частин системи надання послуг у сфері пенсійного забезпечення в електронній формі («Е-ПЕНСІЯ»), що реалізується Пенсійним фондом України і включає заходи з переведення в електронну форму надання послуг та організацію обміну даними з державними реєстрами для зменшення паперового документообігу при наданні послуг.

  Впровадження такої системи спрощує взаємодію громадян з пенсійним фондом України, дозволяє зменшити витрати часу осіб, які звертаються за призначенням пенсії, забезпечує максимально комфортні умови для отримання послуг, не виходячи з дому.

Довідково: на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України працює низка сервісів для пенсіонерів, застрахованих осіб та страхувальників. Це, зокрема:

  • налаштування послуги безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії, сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи);

 

  • отримання довідок, достовірність яких підтверджується QR-кодом (про розмір сплачених внесків (форма ОК-5), витяг із реєстру застрахованих осіб, довідка про розмір пенсії);

 

  • отримання застрахованими особами через особистий кабінет інформації про страховий стаж та щомісячні відрахування єдиного соціального внеску роботодавцем;

 

  • кабінет страхувальника, через який можна отримати інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, в тому числі щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу, а також електронні «Довідки про трудовий  та страховий стаж» працівників для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності.

 

  • надання послуги із автоматичного розрахунку прогнозованого розміру пенсії «Пенсійний калькулятор», який надає можливість введення даних для розрахунку прогнозованого розміру пенсії за віком та загального стажу.

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь