A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Тростянецька селищна територіальна громада
Вінницька область, Гайсинський район

Конкурс на заміщення вакантних посад виконавчих органів Тростянецької селищної ради

Дата: 02.02.2021 10:54
Кількість переглядів: 221

 

Відповідно до статті 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», наказу  Національного агентства України з питань державної служби від 07 листопада 2019 року №203-19 «Про затвердження Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування», Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування Тростянецької селищної ради, затвердженого рішенням 12 сесії 7 скликання Тростянецької селищної ради від 16 листопада 2018 року №106, Тростянецька селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад, а саме:

- начальника відділу соціального захисту та охорони здоров’я;

- заступника начальника управління фінансів.         

До участі в конкурсі на заміщення вакантної посади начальника відділу соціального захисту та хорони здоров’я  допускаються громадяни України, які мають:

  • вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня магістра, спеціаліста;
  • стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років;
  • знають Конституцію України,  закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про запобігання корупції", та інші акти законодавства, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування;
  • вільно володіють державною мовою;
  • вміють працювати на персональному комп’ютері в режимі досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point); навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.     

До участі в конкурсі на заміщення вакантної посади заступника начальника управління фінансів допускаються громадяни України, які мають:

  • вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня магістра, спеціаліста;
  • стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років;
  • знають Конституцію України,  закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про запобігання корупції", та інші акти законодавства, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування;
  • вільно володіють державною мовою;
  • вміють працювати на персональному комп’ютері в режимі досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point); навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.     

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії селищної ради наступні документи:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;
  • заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 4х6;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, про присвоєння категорії;
  • декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою та у спосіб, що встановлені Законом України «Про запобігання корупції»;
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • документ про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою  української мови як навчального предмета (дисципліни), або державний сертифікатом про рівень володіння державною мовою;
  • копію військового квитку або тимчасового посвідчення (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
  • довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності);
  • та іншу інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації, тощо).

Документи приймаються протягом 30 – ти календарних днів з дня опублікування оголошення. Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру, умов оплати праці, питань для перевірки знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень надається Загодиренко Юлією Петрівною, начальником відділу кадрового та правового забезпечення апарату селищної ради за адресою: смт. Тростянець, вул. Соборна, 77 та за тел. 2-24-85 щоденно, крім вихідних, з 8:00 до 12:00.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь