Інклюзивна освіта в дії
За якою програмою навчається дитина на інклюзивному навчанні? Як здійснювати модифікацію і адаптацію освітньої програмиякі особливості запису класного журналу в інклюзивному класі? Хто і в якій кількості може надавати корекційно-розвиткові послуги? На ці та багато інших запитань впродовж останніх двох тижнів надавали відповіді фахівці Тростянецького ІРЦ педагогічним працівникам та адміністрації Капустянського ЗЗСО, Олександрівського ЗЗСО, Демківського ЗЗСО, ОЗО «Тростянецький ЗЗСО І-ІІІ ст. №1, Тростянецького ЗЗСО І-ІІ ст, Четвертинівського ЗЗСО, Гордіївського ЗЗСО, Летківського ЗЗСО, Оляницького ЗЗСО, Четвертинівського ЗДО, Тростянецького ЗДО «Дивограй».
У цих освітніх закладах навчаються діти з особливими освітніми потребами для яких організовано інклюзивне навчання. І в кожному з цих закладів вчителі і асистенти докладають усіх зусиль, аби цим дітям було не лише комфортно та затишно, а ще з користю тому що процес навчання є доступним і враховує їх індивідуальні можливості та потреби.