Робота команди супроводу в закладі освіти
16 вересня фахівці комунальної установи «Тростянецький селищний інклюзивно-ресурсний центр» взяли участь у засіданні команди супроводу дітей з особливими освітніми потребами «Тростянецького закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів №2».
В ході засідання розглянули питання: щодо організації інклюзивного навчання в закладі, ведення ділової документації. Основною умовою успішного навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього навчального закладу є обґрунтування й запровадження в навчальний процес індивідуальної програми розвитку із гнучкою варіативною структурою її компонентів, а саме: індивідуального навчального плану, індивідуальної навчальної програми та комплексу додаткових послуг, які б забезпечили навчання таких учнів у відповідності з їхніми можливостями та з урахуванням додаткових потреб. Фахівці Тростянецького ІРЦ надали рекомендації що адаптації та модифікації навчальних програм, критеріїв оцінювання навчальних досягнень та створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами.
Тростянецький селищний інклюзивно-ресурсний центр