A A A K K K
для людей із порушенням зору
Тростянецька селищна територіальна громада
Вінницька область, Гайсинський район

Інформація про стан роботи із зверненнями громадян в Тростянецькій селищній раді за 2021 рік

Дата: 19.01.2022 09:51
Кількість переглядів: 378

Робота із зверненнями громадян  в Тростянецькій селищній раді  та її виконавчому комітеті проводиться відповідно до  вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації», постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади»:

Протягом 2021 року до Тростянецької селищної ради та її виконавчого комітету надійшло 2634 звернення громадян, що на 2112 більше, ніж за 2020 рік. Суттєве збільшення кількості звернень спричинено збільшенням кількості населених пунктів в складі Тростянецької селищної територіальної громади. Письмових звернень – 2140, 7 – електронних звернень, 494 звернення – під час особистого прийому, зокрема 90 - під час особистого виїзного прийому селищного голови.

Від інших органів влади та на Урядову “гарячу лінію” надійшло 50 звернень.

Тростянецькою селищною радою та її виконавчим комітетом  виконуються вимоги Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади».

 Так, згідно пунктів 1,2 вищезазначеної Методики заступником начальника загального відділу апарату селищної ради забезпечено належну реєстрацію звернень громадян в журналі реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян та журналі реєстрації прийому громадян. Звернення комплектуються у справи відповідно до вимог діючого законодавства.

На виконання пунктів 3,4 діючої Методики в селищній раді всі звернення, що надходять, розглядаються керівництвом селищної ради  та надаються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень повідомляються про результати розгляду їх питань.

Протягом 2021 року мешканцями громади порушено 2696 питань (492 – за 2020 рік).

Найбільш суттєві питання, які порушували громадяни протягом звітного періоду у своїх зверненнях стосувались: аграрної політики та земельних відносин – 1504 (55,8%), житлово-комунального господарства – 501 (18,6 %), соціального захисту – 222 (8,2%),  будівництва та архітектури – 57, сім’ї, дітей та молоді – 38, праці і заробітної плати - 27,  освіти-21, охорони здоров’я – 16.

Найбільше звернень надійшло, зокрема від жителів  селища Тростянець – 439, Савинецького старостинського округу – 193, Летківського - 183, Гордіївського – 172, Оляницького  – 162, Тростянчицького – 105.

За категоріями авторів та соціальним станом від  учасників бойових дій надійшло 77 звернень, осіб з інвалідністю І,ІІ,ІІІ групи надійшло 64 звернення, дітей війни – 46, багатодітних сімей , одиноких матерів, дітей сиріт – 19, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 5. Від пенсіонерів – 421, робітників -201, безробітних – 328, працівників бюджетної сфери – 82, підприємців – 45.

Надійшло 20 колективних  та 18 повторних звернень.

Як свідчить аналіз, у зверненнях, що стосувались аграрної політики та земельних відносин - це питання власності на землю та земельні конфлікти, житлово-комунального господарства – питання благоустрою населених пунктів, будівництва та ремонту місцевих доріг, соціального захисту -  отримання соціальних виплат, субсидій, надання роз’яснень  законодавства із соціального захисту.

Відповідно  до статті 22 Закону України “Про звернення громадян”,  п.1, ст. 6 Указу  Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та п.6,7 Постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 “Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади” розпорядженням селищного голови від 03 червня 2021 року № 96-р затверджено графік особистого прийому громадян  посадовими особами Тростянецької селищної ради. Графік особистого прийому доведено до відома населення шляхом оприлюднення на веб-сайті селищної ради, на стенді в приміщенні селищної ради, доведено до відома старост та інспекторів громади для подальшого оприлюднення в старостинських округах.

Питання роботи із зверненнями громадян заслуховується на засіданнях виконавчого комітету селищної ради. Так 06 серпня 2021 року заслухано інформацію про розгляд звернень громадян, які надійшли до Тростянецької селищної ради за перше півріччя 2021 року, за результатами прийнято рішення виконавчого комітету від 06 серпня 2021 року № 162 “Про розгляд звернень громадян, які надійшли до Тростянецької селищної ради за перше півріччя 2021 року”. Секретарем селищної ради, заступником селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради,  керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету ради, начальником та заступником начальника загального відділу апарату селищної ради постійно надається консультативна та методична допомога громадянам, які звертаються до посадових осіб селищної ради.

Відповідно до вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та пункту 9 постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» посадовими особами селищної ради постійно аналізуються та узагальнюються питання, що порушують заявники у своїх зверненнях. Проводиться підготовка аналітичних матеріалів щодо роботи із зверненнями громадян.

Інформація про стан розгляду звернень громадян висвітлюється на офіційному веб-сайті селищної ради.

        Відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року № 577-VIII “Про внесення змін до Закону України "Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції” на офіційному веб-сайті селищної ради  громадяни можуть написати електронне звернення. Так, протягом 2021 року  І півріччя 2021 року до селищної ради надійшло 7 електронних звернень громадян.                                                                             

Спеціалістами структурних підрозділів апарату селищної ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів селищної ради заявникам надаються роз’яснення щодо піднятих питань, які входять до їх компетенції.

Питання роботи зі зверненнями громадян знаходиться під постійним контролем селищного голови, посадових осіб селищної ради та її виконавчого комітету.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь