A A A K K K
для людей із порушенням зору
Тростянецька селищна територіальна громада
Вінницька область, Гайсинський район

ТРОСТЯНЕЦЬКИЙ СЕЛИЩНИЙ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР

   

Діденко Валентина Вікторівна

директор

Електронна адреса: trostircz@gmail.com

Група установи у соціальній мережі Facebook: https://www.facebook.com/groups/1736805436450178

Адреса: смт Тростянець, вул. Соборна, 103

Графік роботи закладу: понеділок – п’ятниця    8.00 - 16.00

                                                      вихідний: субота, неділя

 

Структура установи

Посада

Кількість

Директор

 

Фахівець (консультант), практичний психолог 

2

Фахівець (консультант), вчитель-логопед 

2

Фахівець (консультант), вчитель-дефектолог

1

Фахівець (консультант), вчитель-реабілітолог

1

Фахівець (консультант), вчитель-логопед

Вакансія

Бухгалтер

0,5

Прибиральник службових приміщень

0,5

Інклюзивно-ресурсний центр створений з метою забезпечення права осіб з особливими освітніми потребами на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у закладах професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти та інших закладах освіти, які забезпечують здобуття освіти, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особи та забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу.

Функції та завдання Тростянецького ІРЦ

Функції

Завдання

Експертно-діагностична

  • проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб у разі встановлення у них особливих освітніх потреб;
  • підготовка висновку та розроблення рекомендацій щодо освітньої програми, надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг відповідно до потенційних можливостей дитини;
  • визначення потреби в асистенті учня та/або супроводі дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі (групі);
  • визначення категорії (типу) особливих освітніх потреб (труднощів), ступеня їх прояву та рівня підтримки особи з особливими освітніми потребами в закладі освіти

Інформаційно-аналітична

  • ведення реєстру дітей, які пройшли комплексну оцінку шляхом формування їх електронного переліку в АС “ІРЦ” ;
  • ведення реєстру закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та інших закладів освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти;
  • підготовка звітної інформації про результати діяльності ІРЦ для засновника, відповідного структурного підрозділу з питань діяльності ІРЦ, а також аналітичної інформації для відповідного РЦПІО;
  • формування річного плану роботи ІРЦ /фахівця ІРЦ;
  • формування щотижневих графіків роботи ІРЦ/фахівців ІРЦ;
  • підготовка звіту фахівця ІРЦ про результати надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг;
  • ведення журналу обліку заяв;
  • ведення журналу обліку висновків про комплексну оцінку;
  • ведення журналу обліку консультацій;
  • ведення особових справ дітей, які пройшли комплексну оцінку;
  • висвітлення діяльності ІРЦ на власному сайті, сторінці Фейсбук, інформаційних стендах, дошці оголошень тощо.

Організаційна

  • ведення діловодства ІРЦ як окремої юридичної особи, прийом документів для проведення комплексної оцінки;
  • взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закладами освіти, охорони здоров’я, закладами (установами) соціального захисту, службами у справах дітей, громадськими об’єднаннями щодо надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами, починаючи з раннього віку, в разі потреби із залученням відповідних спеціалістів

Методична

  • надання методичної допомоги педагогічним працівникам закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та інших закладів освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти, батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами щодо особливостей організації надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг таким дітям;
  • надання рекомендацій закладам освіти щодо розроблення індивідуальної програми розвитку особи
  • надання методичної допомоги щодо організації освітнього простору та здійснення необхідних адаптацій і модифікацій освітнього процесу

Консультативна

  • консультація батьків (одного з батьків) або законних представників дітей з особливими освітніми потребами стосовно мережі закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та інших закладів освіти, що забезпечують здобуття загальної середньої освіти, та зарахування до цих закладів;
  • ознайомлення батьків (законних представників) дитини з висновком про комплексну оцінку, умовами навчання та надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг дитині;
  • надання консультативно-психологічної допомоги та проведення бесід з батьками (одним з батьків) або законними представниками дітей з особливими освітніми потребами з метою формування позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей

Надання

психолого-педагогічних,

корекційно-розвиткових

послуг

  • надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових та інших послуг дітям з особливими освітніми потребами:
  • дітям раннього та дошкільного віку, які не відвідують заклади дошкільної освіти;
  • дітям, які здобувають освіту у формі педагогічного патронажу;

Психолого-педагогічний

супровід

  • моніторинг динаміки розвитку дитини шляхом взаємодії з батьками (законними представниками) дітей з ООП та закладами освіти, в яких вони навчаються;
  • участь в командах психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП у закладах загальної середньої та дошкільної освіти, а також психолого-педагогічних комісіях спеціальних закладів загальної середньої освіти з метою моніторингу динаміки розвитку дитини не рідше, ніж двічі на рік

Просвітницька

  • організація інформаційно-просвітницької діяльності шляхом проведення конференцій, семінарів, засідань за круглим столом, тренінгів, майстер-класів з питань організації надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг дітям з ООП;


Статут

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь