Розвиток мовлення, як один із напрямів корекційно розвивальної роботи
Мовлення є основним засобом спілкування. Слово є перша ознака свідомого розумного життя. Слово є відтворення у середині себе світу. Відтворення це йде все життя, але особливо інтенсивно у перші роки життя. Дуже важливо допомогти дитині якомога успішніше опанувати прекрасним даром.
Вчителі-логопеди Тростянецького ІРЦ Дука Валентина Василівна та Зіньківська Жанна Леонідівна на корекційно-розвиткових заняттях з дітьми використовують різні форми, прийоми та методи навчання для подолання мовленнєвих порушень у дітей: розвиток мовного дихання, розвиток дрібної моторики, розвиток артикуляційного апарату. Також на заняттях проводиться розвиток та корекція усіх компонентів мовлення: збагачення словникового запасу, лексики, граматики, писемного мовлення, дихання, фонетико-фонематичного сприймання, аналізу та синтезу, психічних процесів.
Вчителі-логопеди Тростянецького ІРЦ надають консультації батькам щодо розвитку мовлення: говорити постійно з дитиною літературною мовою, супроводжувати свої дії і дії дитини словами, відповідати на всі питання дитини, читати казки, вірші, оповідання; спонукати дитину до обстеження навколишнього середовища.
КУ "Тростянецький селищний інклюзивно-ресурсний центр"