Інформаційно-просвітницька діяльність фахівців Тростянецького ІРЦ
20 квітня фахівці комунальної установи «Тростянецький селищний інклюзивно-ресурсний центр» долучилися до онлайн конференції «46=47. Арифметика перспектив для дітей із синдромом Дауна В ході конференції були розглянуті питання:
- вплив особливостей фізичного розвитку на навчальний процес, і що з цим робити;
- можливості корекційних заходів: як відстежувати результати корекції, вплив цих заходів на позитивний або негативний результат;
- що впливає на успішну діагностику розвитку дітей із синдромом Дауна?;
- на що звернути увагу в діалозі з батьками, які виховують дитину із синдромом Дауна: як почати розмову з батьками;
- діагностика розвитку дитини із СД як основа подальшого розвитку: досвід Швейцарії.
Розвиток кожної дитини як і дитини із синдромом Дауна залежить від особливостей самої дитини, від того, в якому віці, коли і як організовані заняття з нею. У ранньому віці (до 3-х років) усі умови для розвитку створюють батьки при консультативній підтримці фахівців. Основною метою навчання і виховання дітей із синдромом Дауна є їх сімейно-соціальна адаптація. При правильно організованому догляді та спеціальному навчанні діти із синдромом Дауна опановують ті самі навички що і діти з типовим розвитком.
Фахівці Тростянецького ІРЦ проводять психолого-педагогічні, корекційно-розвиткові заняття, надають методичну, інформаційну, консультативну підтримку батькам дітей з синдромом Дауна та педагогам, які працюють із цими дітьми.
КУ «Тростянецький селищний інклюзивно-ресурсний центр»