A A A K K K
для людей із порушенням зору
Тростянецька селищна територіальна громада
Вінницька область, Гайсинський район

Діагностичний інструментарій ІРЦ

Дата: 07.06.2021 08:27
Кількість переглядів: 862

Фото без опису

Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини в Тростянецькому ІРЦ здійснюється з використанням комплекту діагностичних методик (Leiter-3, WISC – IV, Coners-3, PEP – 3, CASD). 

Leiter-3 – застосовується для оцінки невербального інтелекту.  Leiter-3 має широкий діапазон складності запитань, завдяки чому можна діагностувати як порушення інтелектуального розвитку, так і обдарованість. Інструмент LEITER-3 надає об’єктивну оцінку рівня інтелекту дитини, оскільки не потребує вербальних навичок. Результати є важливими для розробки індивідуальної програми розвитку дитини.

WISC – IV  - застосовується для оцінки здібностей та потенціалу дитини (наявний інтелект), а також набутих знань і навичок. 

Вимірює: вербальний інтелект, сприйняття;  мислення;  швидкість обробки інформації;  пам’ять.

Діагностує: як порушення інтелектуального розвитку, так і обдарованість. 

Використовується не тільки в якості тесту інтелекту, але і як основа для розробки індивідуальної програми розвитку дитини.

PEP – 3 - оцінює поведінкові прояви та здібності дітей. 

Результати оцінювання: визначення сильних і слабких сторін розвитку дитини, як основи для складання індивідуальної програми розвитку; визначення рівня розвитку дитини; оцінка ефективності надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг дитині та динаміки її розвитку. 

Методика дає можливість оцінити «зону найближчого розвитку», 

оскільки результат оцінюється не тільки як «виконано» / «не виконано», а й як: «виконано за допомогою».

CASD - охоплює 30 основних і супутніх симптомів аутистичного спектру, які розділені на шість груп:

1. Проблеми з соціальною взаємодією.

2. Персеверації або повторювана поведінка.

3. Соматосенсорні порушення.

4. Атипове спілкування і розвиток.

5. Настрій і його порушення.

6. Проблеми з увагою і безпекою.

Результати оцінювання:

  •  визначення сильних та слабких сторін розвитку дитини, як 

основи для складання індивідуальної програми розвитку;  визначення рівня розвитку дитини;  оцінка ефективності надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг дитині та динаміки її розвитку.

Coners-3 - застосовується для оцінки синдрому дефіциту уваги і гіперактивності (СДУГ) та найбільш поширених супутніх проблем і розладів у дітей та підлітків.

Зазначені методики дозволяють знаходити об’єктивні фактори розвитку дитини, які впливають на її успішність у навчанні, зокрема: 

  • визначити сильні та слабкі сторони у розвитку дитини, спрямувати освітній процес таким чином, щоб кожна дитина змогла максимально реалізувати свої здібності; 

  • забезпечувати наступність у розвитку при зміні різних рівнів закладів освіти;

  • будувати стратегію підготовки дитини до вступу до вищих закладів освіти; 

  • досягти взаєморозуміння між закладами освіти, батьками та дітьми тощо;

  •  результати оцінювання є основою для створення індивідуальної програми розвитку дитини та розроблення програмно-навчальних матеріалів для дітей з особливими освітніми потребами.

Комунальна установа «Тростянецький селищний інклюзивно-ресурсний центр» запрошує дітей першокласників (з батьками) для обстеження по готовності до навчання в школі.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь