Комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку дитини
Фахівці комунальної установи «Тростянецький селищний інклюзивно-ресурсний центр» продовжують здійснювати комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини, а саме: оцінку фізичного розвитку, мовленнєвого розвитку, оцінку когнітивної сфери (розвиток сприймання, пам’яті, мислення, уваги, уяви), оцінку емоційно-вольової сфери, оцінку освітньої діяльності.
Комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку дитини є кінцевим результатом процесу оцінювання, що орієнтує фахівців Тростянецького ІРЦ на визначення оптимального освітнього маршруту для кожної дитини з особливими освітніми потребами. Основними завданнями комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини є:
• визначення особливих освітніх потреб;
• визначення особливостей розвитку дитини, її сильних та слабких сторін;
• розробка рекомендацій з організації надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг дитині, а також рекомендацій щодо освітньої програми дитини, особливостей організації освітнього середовища, потреби в індивідуальній програмі розвитку;
• розробка рекомендацій щодо організації освітнього процесу дитини для адміністрації закладу освіти, педагогічних працівників, батьків або законних представників дитини.
За період травень-червень обстежено 52 дитини. Тростянецька територіальна громада – 32 дитини, Ободівська громада – 20 дітей.
КУ «Тростянецький селищний інклюзивно-ресурсний центр»