A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Тростянецька селищна територіальна громада
Вінницька область, Гайсинський район

Проходження е-лікарняного на підприємстві. Роз’яснюємо нюанси

Дата: 09.08.2021 10:13
Кількість переглядів: 183

Перехід на автоматичне формування е-лікарняних замість видачі паперових листків непрацездатності розпочато. Перехідна модель триватиме з червня по серпень цього року, проте уже зараз багато роботодавців починають працювати з електронною версією звичних лікарняних.

Е-лікарняні, як і паперові, є підставою для надання працівникам допомоги по тимчасовій втраті працездатності, а також по вагітності та пологах.

Етапи проходження е-лікарняного на підприємстві такі:

  • Після оформлення лікуючим лікарем електронного медичного висновку, автоматично сформується е-лікарняний.
  • Сповіщення про відкриття е-лікарняного надійде роботодавцю в кабінет страхувальника, відкритого на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/
  • Сформований е-лікарняний стане доступним для перегляду у день його створення, однак підставою для надання матеріального забезпечення стане лише після його закриття. А у випадку допомоги по вагітності та пологах – одразу після створення.
  • На призначення працівнику матеріального забезпечення відведено не більше 10 календарних днів з дня закінчення періоду дії е-лікарняного.
  • Кадрова служба визначає страховий стаж застрахованої особи (пільги) та кількість календарних днів непрацездатності, що підлягають оплаті за рахунок коштів роботодавця та Фонду соціального страхування України.
  • Далі Е-лікарняний, відомості щодо страхового стажу та кількості днів непрацездатності, що підлягають оплаті, передаються до комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства.
  • Комісія із соціального страхування на підприємствах продовжує свою роботу та зберігає весь обсяг функцій, передбачених Положенням про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, затвердженим постановою правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018  № 13.  http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/958640.
  • Рішення про призначення або відмову у призначенні матеріального забезпечення комісія (уповноважений) із соціального страхування підприємства передає до бухгалтерії для його нарахування.
  • На підставі е-лікарняного та рішення комісії із соціального страхування підприємства, бухгалтерія здійснює розрахунок матеріального забезпечення. Даний розрахунок записується в електронному або паперовому вигляді (за рішенням роботодавця) та відображається в бухгалтерських проводках.
  • Заповнюється заява-розрахунок та подається до відділення Фонду за місцем обліку. http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/960180,      http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/975846.
  • Подати заяву-розрахунок до ФССУ роботодавець має не пізніше 5 робочих днів з моменту прийняття рішення про призначення матеріального забезпечення.
  • Якщо роботодавець має декілька листків непрацездатності різних видів, заява-розрахунок подається окремо за кожним видом лікарняних.

Тростянецький сервісний центр ГУ ПФУ у Вінницькій області 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь