Тростянецька селищна територіальна громада
Вінницька область, Гайсинський район

Наступні кроки впровадження електронних журналів і щоденників

Дата: 14.06.2022 14:57
Кількість переглядів: 210

Фото без опису

 

          14 червня представники закладів освіти селищної ради взяли участь в семінарі з питання впровадження електронних журналів та щоденників.

Зокрема, відпрацьовувались навички роботи з платформою "Нові знання" на базі програми «КУРС: Школа». 
          Крім того, в рамках навчання за проєктом EGAP «Цифрові громади» закладам освіти було надано шаблони документів для впровадження електронних класних журналів та електронних щоденників в освітній процес.
          Для тих, у кого ще є острах перед впровадженням електронних журналів і щоденників, навчання за проєктом EGAP дає розуміння завдань і ролей класного керівника, вчителя-предметника, заступника директора, можливостей корекції внесеної інформації, генерування звітів.

 

 

Управління освіти, культури, туризму, молоді та спорту

селищної ради


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних