Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини
Фахівці (консультанти) Тростянецького ІРЦ проводять психолого-педагогічноу оцінку розвитку дитини з метою забезпечення вчасного зарахування дітей з особливими освітніми потребами до закладів дошкільної та загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році.
Проводять першочергове обстеження дітей, які мають розпочати здобуття початкової освіти і зараховуються до закладів освіти вперше, а також дітей, що потребують проведення повторної комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку.
Впродовж травня-червня здійснено 25 психолого-педагогічних оцінок розвитку особи, з них первинних – 11, повторних – 14.
Перелік документів для проведення комплексної оцінки розвитку дитини:
- документи, що посвідчують особу заявників;
- свідоцтво про народження дитини;
- інші документи, що посвідчують особу, якій проводитиметься комплексна оцінка.
У разі проведення комплексної оцінки особи з інвалідністю до звернення (заяви)інклюзивно-ресурсного центру щодо проведення комплексної оцінки додається її індивідуальна програма реабілітації.
У разі коли особа з особливими освітніми потребами здобуває дошкільну або загальну середню освіту, до заяви додаються:
• психолого-педагогічна характеристика особи із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена відповідним педагогічним працівником та затверджена керівником відповідного закладу освіти;
• зошити з рідної мови, математики, результати навчальних досягнень (для осіб, які здобувають загальну середню освіту), малюнки;
• документи щодо додаткових обстежень особи;
• копія протоколу засідання команди психолого-педагогічного супроводу особи з особливими освітніми потребами із зазначенням потреби щодо продовження тривалості здобуття освіти.