Сенсорний розвиток дітей в Тростянецькому ІРЦ
Формування сенсорних навичок у дітей з особливими освітніми потребами – одне з першочергових завдань, що найкраще розв’язується з використанням дидактичних ігор та вправ.
В роботі з дітьми з особливими освітніми потребами фахівці (консультанти) Тростянецького ІРЦ інтенсивно добирають такі форми завдань, які активізують їхню розумову активність, потребу в пізнавальній діяльності.
Корекція пізнавальної сфери через дидактичні ігри та вправи є ефективним засобом розумового розвитку дітей з особливими освітніми потребами.
В процесі такої гри розвиваються всі психічні процеси, формуються особистісні особливості. У більшості дітей істотно поліпшується слухове та зорове сприймання; тактильна чутливість, загальна та дрібна моторики, зорово моторна координація; формується увага, пам’ять, мовна та інтелектуальна діяльність.
КУ "Тростянецький селищний інклюзивно-ресурсний центр"