A A A K K K
для людей із порушенням зору
Тростянецька селищна територіальна громада
Вінницька область, Гайсинський район

Конкурс на заміщення вакантних посад апарату Тростянецької селищної ради та її виконавчих органів (дата початку прийому документів розпочнеться з дня оприлюднення оголошення в газеті

Дата: 22.12.2022 16:53
Кількість переглядів: 264

 

Відповідно до статті 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», наказу  Національного агентства України з питань державної служби від 07 листопада 2019 року №203-19 «Про затвердження Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування», Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування Тростянецької селищної ради, затвердженого рішенням 12 сесії 7 скликання Тростянецької селищної ради від 16 листопада 2018 року №106 (із змінами), Тростянецька селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад апарату Тростянецької селищної ради та її виконавчих органів:

- головного спеціаліста загального відділу апарату Тростянецької селищної ради;

- головного спеціаліста Управління освіти, культури, туризму, молоді та спорту Тростянецької селищної ради (2 вакансії);

- головного спеціаліста відділу фінансово-господарського забезпечення Управління освіти, культури, туризму, молоді та спорту Тростянецької селищної ради.

До участі у конкурсі допускаються особи, які відповідають наступним умовам:

 

Умови конкурсу на заміщення вакантної посади

головного спеціаліста Управління освіти, культури, туризму, молоді та спорту Тростянецької селищної ради (2 вакансії)  

  • Наявність громадянства України.
  • Наявність вищої освіти відповідного професійного спрямування (1 вакансія – педагогічна освіта, 1 вакансія – освіта в галузі культури) за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня бакалавра.
  • Повинен знати: Конституцію України; закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про запобігання корупції", «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», «Про дошкільну освіту», «Про культуру», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, реалізації визначених повноважень; укази і розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти, що стосуються діяльності Управління в цілому; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки.
  • Вільне володіння державною мовою.
  • Володіння персональним комп’ютером у режимі досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point); навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.

 

Умови конкурсу на заміщення вакантної посади

головного спеціаліста відділу фінансово-господарського забезпечення Управління освіти, культури, туризму, молоді та спорту Тростянецької селищної ради  

  • Наявність громадянства України.
  • Наявність вищої освіти відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня бакалавра.
  • Повинен знати: Конституцію України; закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про запобігання корупції",«Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», «Про дошкільну освіту», «Про культуру», «Про охорону праці», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, реалізації визначених повноважень; укази і розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти, що стосуються діяльності відділу та Управління в цілому; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки.
  • Вільне володіння державною мовою.
  • Володіння персональним комп’ютером у режимі досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point); навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.

 

Умови конкурсу на заміщення вакантної посади

головного спеціаліста загального відділу апарату Тростянецької селищної ради  

  • Наявність громадянства України.
  • Наявність вищої освіти відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня бакалавра.
  • Повинен знати: Конституцію України; закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування",  «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, реалізації визначених повноважень; укази і розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти, що стосуються діяльності відділу та селищної ради; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки.
  • Вільне володіння державною мовою.
  • Володіння персональним комп’ютером у режимі досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point); навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.

 

 Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії Тростянецької селищної ради наступні документи:

  • Заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби.
  • Заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками.
  • Дві фотокартки розміром 4х6.
  • Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, про присвоєння категорії.
  • Декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою та у спосіб, що встановлені Законом України «Про запобігання корупції» (Відповідно до Законів України 2115-IX від 03.03.2022 року «Про захист інтересів суб’єктів подання звітності та інших документів у період дії воєнного стану або стану війни» та №2259-IX від 12.05.2022 «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану», у разі неможливості подачі декларації, як з технічних чи з інших обґрунтованих причин, декларація подається протягом трьох місяців з дня припинення чи скасування воєнного часу, у разі якщо вона не була подана раніше. Водночас Національне агентство з питань запобігання корупції надає суб’єктам декларування можливість подавати декларацію навіть під час воєнного стану.).
  • Копію документа, який посвідчує особу.
  • Документ про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою  української мови як навчального предмета (дисципліни), або державний сертифікатом про рівень володіння державною мовою (Відповідно до Закону України 2259-IX від 12.05.2022 «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану», у разі неможливості подання одного з вищезазначених документів, з технічних чи з інших обґрунтованих причин,  документ про підтвердження рівня володіння державною мовою відповідно до Закону України «Про функціонування української мови як державної» подається протягом трьох місяців з дня припинення чи скасування воєнного часу, у разі якщо він не був поданий раніше.).
  • Копію військового квитку або тимчасового посвідчення  (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
  • Довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).
  • Іншу інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації, тощо).

 

Документи приймаються протягом 30 – ти календарних днів з дня опублікування оголошення. Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру, умов оплати праці, питань для перевірки знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень надається Загодиренко Юлією Петрівною, начальником відділу кадрового та правового забезпечення апарату селищної ради, за адресою: смт. Тростянець, вул. Соборна, 77 та за тел. 2-24-85 щоденно, крім вихідних, з 8:00 до 12:00.

 

 

Перелік питань на перевірку знань претендентів на зайняття вакантних посад посадових осіб апарату Тростянецької селищної  ради та її виконавчого комітету, та виконавчих органів селищної ради

Перелік питань на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень Управління освіти, культури, туризму, молоді та спорту Тростянецької селищної ради та посадових обов’язків головних спеціалістів цього управління

 

Заява на участь в конкурсі

Форма № П-2ДС

Зразок заповнення Форми № П-2ДС  

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь