Що ж робити хворому у разі погіршення стану здоров'я, куди дзвонити, куди звертатися? КНП "Тростянецький ПМСД" надає роз'яснення
По – перше – якщо це різке погіршення стану здоров’я, то дзвонити по телефону 103, який працює цілодобово, де буде зареєстровано ваш виклик диспетчером оперативно-диспетчерської служби. Диспетчер, на підставі визначених критеріїв визначає, якщо це екстрений виклик (то направляє до хворого бригаду екстреної (швидкої) медичної допомоги), а якщо це неекстрений - диспетчер перенаправляє звернення до відповідного закладу Тростянецького центру первинної медико – санітарної допомоги (амбулаторії, МПТБ) за територіальним принципом.
По – друге - у випадках зумовлених загостренням хронічних захворювань у пацієнтів, які вже перебувають під наглядом сімейного лікаря, або якщо це потребує видачі лікарняного листка чи довідки, прохання звертатися безпосередньо в робочий час до сімейного лікаря, а не дзвонити 103, тому, що такі виклики відносяться до неекстрених і обслуговуються закладами Тростянецького Центру первинної медико – санітарної допомоги.
З цією метою в Тростянецькій амбулаторії функціонує Кабінет невідкладної медичної допомоги, в якому медичний працівник за телефоном 2-27-83 приймає всі виклики від населення і перенаправляє їх на відповідний медичний заклад або до сімейного лікаря. Графік роботи кабінету з 8.00 до 18.00 год щоденно, у вихідні та святкові дні – з 9.00 до 16.00 год. Звертаємо увагу, що останній виклик приймається за годину до закінчення робочого часу.
Тому прохання до населення, у разі потреби надання невідкладної медичної допомоги звертатися за телефоном 2-27-83.
З 18.00 до 8.00 год, у вихідні та святкові дні, невідкладну (неекстрену) допомогу надає служба екстреної (швидкої) медичної допомоги за телефоном 103.