Значення ігрової діяльності в розвитку дітей з ООП
У дітей з особливими освітніми потребами може мати свої особливості. Фахівці (консультанти) Тростянецького ІРЦ на корекційно-розвиткових заняттях формують ігрову діяльність дітей поетапно.
У підборі видів ігор починають просуватися від самих простих предметних до більш складних та насичених рольових ігор. В ігрових діях – від формування орієнтовної основи дій через ланцюжок ігрових маніпуляцій до дій за певними правилами.
На індивідуальних іграх-заняттях дитина виконує дії спочатку за наслідуванням, потім із мовленнєвим супроводом, а згодом у сюжетно-відображуваній грі, з обов’язковим залученням мовлення. Від дій поряд дитина-педагог, дитина поступово переходить до сумісних ігрових дій у складі мікрогруп дитина-ровесники. Так поступово зароджується як самостійна так і колективна ігрова діяльність.
Навчання також проводять за картинками і асоціативно, використовуючи предмети-замінники, розвиваючи уяву дітей.
КУ "Тростянецький селищний інклюзивно-ресурсний центр"