Пізнавальний розвиток дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами
Пізнавальний розвиток дітей - один із основних напрямків розвитку дитини. Організована навчально-пізнавальна діяльність дошкільників, це цілеспрямований двобічний процес у якому беруть участь педагог та дитина.
18 квітня фахівці (консультанти) Тростянецького ІРЦ провели семінар-практикум «Пізнавальний розвиток дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами», для асистентів вихователів.
Під час проведення семінару розглянули методи та прийоми роботи з дітьми. Були проведені вправи, на розвиток мисленнєвої активності, на розвиток самостійності та ініціативності, на формування творчого ставлення до навколишнього світу; планування своїх дій та регулювання процесу їх виконання; завдання, дидактичні ігри, на розвиток загальної та дрібної моторики, психічних процесів (пам’яті, мислення, сприйняття, уваги).
У період дошкільного дитинства розвиток пізнавальної активності дитини, має стати спеціальним завданням дорослого. Тісна співпраця педагога, дорослого та дитини, сприяє кращій соціалізації дитини з особливими освітніми потребами, кращому розумінню себе, та навколишнього світу.